02.03.2017 14:57

Nowa kampania Zary wywołała burzę w internecie. A wszystko przez hasło "Pokochaj swoje krągłości"

Internauci zarzucają sieciówce hipokryzję i manipulację. Słusznie? 

Zara

Fotografia: East News

ZARA zbiera w internecie nieprzychylne komentarze na temat kampanii "Love your curves"

Na plakacie promującym nową linię dżinsów pojawiło się hasło, które można przetłumaczyć "Pokochaj swoje krągłości". I nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że w promującej ją kampanii wzięły udział modelki zupełnie ich pozbawione. To oczywiście nie spodobało się czujnym internautom, którzy zaatakowali Zarę w mediach społecznościowych zarzucając jej hipokryzję i oderwanie od rzeczywistości. 

"

Chyba sobie robisz jaja, Zaro - napisała na Twitterze dziennikarka Muireann O'Connell.  "

Czy mamy do czynienia z marketingowym samobójstwem?

Czy mamy do czynienia z marketingowym samobójstwem? 

Fotografia: twitter.com/MuireannO_C

Wielkie halo o… nic?

Kilka minut po wpisie O'Connell internet był już pełen nieprzychylnych komentarzy, które pozostawili wściekli internauci. 

"

Zara czy ty wiesz co to są krągłości? - napisała internautka.  "

"

Zara kocham twoje krągłości! Gdzie one są??? - pyta kolejna.  "

"

Takie akcje powodują, że moja 15-letnia córka, która nosi rozmiar S, uważa, że jest gruba - dodał internauta. "

Podobnych komentarzy w sieci jest wiele więcej, a Zara z pewnością ma twardy orzech do zgryzienia. Bo czy z tej sytuacji jest dobre wyjście? Nie wszyscy jednak krytykują twórców kampanii. Są też i tacy, którzy przekonują, że działanie Zary mogło być celowe, a firma z pewnością nikogo nie chciała obrazić. A wręcz przeciwnie. 

"

Czy nie jest możliwe, że Zara próbuje pomóc dziewczynom, które uważają, że są "tyczkami", żeby zdały sobie sprawę, że one także mają krągłości? - pyta internauta.  "

Zapewne już wkrótce poznamy oficjalne stanowisko Zary, która rozwieje wszelkie wątpliwości internautów. Być może to dobrze przemyślana akcja?